Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w Redzie
ul. ┼ü─ůkowa 1
 
 
Niepubliczny Zak┼éad Opieki Zdrowotnej w Redzie, ul. ┼ü─ůkowa 1
Adres:  ┼ü─ůkowa 1, 84-240 Reda
 

ANKIETA POZIOMU SATYSFAKCJI PACJENTA

 

Szanowni Państwo,

chc─ůc pozna─ç Pa┼ästwa opini─Ö na temat funkcjonowania naszej Przychodni, zwracamy si─Ö z pro┼Ťb─ů o wype┼énienie poni┼╝szej Ankiety. Ankieta ta jest w pe┼éni anonimowa i ma na celu pom├│c nam w poprawie jako┼Ťci ┼Ťwiadczonych przez nas us┼éug.

 

1) Jak cz─Östo korzystaj─ů Pa┼ästwo z porad naszej Przychodni?

raz w roku lub rzadziej

2-3 razy w roku

raz na 2-3 miesi─ůce

co najmniej raz w miesi─ůcu

 

Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo godziny funkcjonowania przychodni?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

3) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo mo┼╝liwo┼Ť─ç zarejestrowania si─Ö na wizyt─Ö na okre┼Ťlony dzie┼ä/godzin─Ö?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

4) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo mo┼╝liwo┼Ť─ç rejestracji telefonicznej?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

5) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo wyposa┼╝enie i estetyk─Ö/czysto┼Ť─ç pomieszcze┼ä?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

6) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo nasz─ů Przychodni─Ö pod wzgl─Ödem oznakowania gabinet├│w?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

7) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo mo┼╝liwo┼Ť─ç uzgadniania wizyt domowych?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

8) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo uprzejmo┼Ť─ç personelu w rejestracji?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

9) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo kompetencje personelu w rejestracji przy podawaniu informacji?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

10) Jak ocenia Pani/Pan ┼╝yczliwo┼Ť─ç piel─Ögniarek w gabinecie zabiegowym?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

11) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo staranno┼Ť─ç wykonywanych zabieg├│w przez personel piel─Ögniarski?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

12) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo nasz─ů Przychodni─Ö pod wzgl─Ödem mo┼╝liwo┼Ťci pobierania w Przychodni materia┼éu do bada┼ä laboratoryjnych?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

13) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo ilo┼Ť─ç czasu po┼Ťwi─Öconego przez lekarza Pacjentowi oraz jego ┼╝yczliwo┼Ť─ç podczas wizyty?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

14) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo spos├│b przekazywania informacji przez lekarza?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

15) Jak oceniaj─ů Pa┼ästwo wizyt─Ö lekarsk─ů pod wzgl─Ödem zapewnienia prywatno┼Ťci, intymno┼Ťci, nieskr─Öpowania oraz poszanowania godno┼Ťci?

Bardzo dobrze

Dobrze

Raczej dobrze

┼╣le

Bardzo ┼║le

 

16) Czy wed┼éug Pa┼ästwa wiedzy wizyta w gabinecie lekarskim z udzia┼éem os├│b trzecich (np. ma┼é┼╝onka) odbywa si─Ö po uzyskaniu zgody Pacjenta na Ich obecno┼Ť─ç?

TAK

NIE

NIE WIEM

 

17) Czy wed┼éug Pa┼ästwa wiedzy Pacjent mo┼╝e wsp├│┼éuczestniczy─ç w podejmowaniu decyzji medycznych dotycz─ůcych jego zdrowia?

TAK

NIE

NIE WIEM

 

18) Jakie uwagi/sugestie dotycz─ůce naszej przychodni chcia┼éby/┼éaby Pan/i przedstawic?

 

Dzi─Ökujemy za udzielenie odpowiedzi.

 

METRYCZKA

Poni┼╝sze dane zbierane s─ů jedynie w celach statystycznych.

Wiek

Płeć

Wykształcenie